Black Sheep

Hur gör man för att komma tillbaka på rätt spår?? HUr gör man för att li riktigt glad o lycklig igen?? Hur gör man för att må bra??

Jag känner mig som ett stort fråge tecken. Jag vet inte hur jag ska göra för att få till det här =( Gud va jag önskar att någon kunde göra något åt det. Eller att någon på något vis skulle kunna hjälpa mig.

Jag känner mig helt tom. Jag vet inte ens vad jag vill med mitt liv längre. Vad vill jag göra? Jag har inte en aning.
Just nu är jag bara. Jag sitter fast, kommer ingenstans.

O jag måste säga att jag till o med saknar Sollefteå lite. Att vara nära sina syskon och framför allt ha Mamma nära.
Nu när Sandra fått en liten bebis oxå så känner jag ännu mer att jag vill vara nära.
Men samtidigt, vad har jag där att göra?
Innan vi flyttade va allt kaos kring oss o det va bara jobbigt att vara kvar. Samtidigt så hade jag mer liv där än här.
Sen är det ju det där med jobb. Dom växer ju inte på träd direkt =(
Vet inte hur eller vad jag ska göra men mitt liv behöver en ordentlig vändning.

Jag kämpar och kämpar o jag orkar inte kämpa mera nu. Jag vill bara ha det bra.

Jag vill ha ordning på mitt liv o det NUUUU!!!


Svarta fåret i familjen det är verkligen jag det.  Varför blev jag såhär o alla andra så bra?? Jag har så svårt att förstå det. O jag önskar så sjukt mycket att det inte var så.
Önskar att jag kunde vara bra o att alla kunde vara lika stolta över mig som över mina syskon.

Jag är jätte glad över att jag har mina barn. Dom är verkligen mitt allt och jag Älskar dom mer än något annat. Men jag önskar så mycke att jag kunde ge dom mer här i livet.

Snart är det sommar igen o bara det får mig att må dåligt. Det är ju den tiden då alla har det så bra o gör så mycke roliga saker med sig själv o sina barn.
Jag kan inte göra det. Jag har inte dom möjligheterna. O jag mår så dåligt över det.

Tänk om jag iallafall hade haft ett körkort. Då hade jag haft lite mer möjligheter kanske. Men man behöver ju pengar till det oxå o sen behöver man ju pengar till bil o bensin. SUCK!!!

Jag sitter fast o kommer att förbli det svarta fåret i familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0