Sjuk

Jag o Thilo har varit sjuk hela veckan lång =( Inte alls roligt. Jag har bara haft feber och Thilo har feber och är lite snorig och hostig =( Min feber har lagt sig den med Thilo är inne på 4 dagen nu =(
Ringde VC idag men dom tyckte jag skulle avvackta eftersom han är rätt pigg och både äter och dricker.

Idag är det fredag och jag tog mig iväg på Bageriet o jobbade ett par timmar. Lönen nästa månad kommer bli värdelös eftersom jag varit sjuk. Undra hur det ska ge med tanke på hur det ser ut idag. Sista pengarna gick till Thilos blöjor. Tur jag har hanlat hem lite mat iallafall =)

FredagsMys är det ju även idag. Tindras favorit o givetvis så väntar hon på godis. Men det blir ju lite svårt när pengarna är slut =( Tur man jobbar på bageri. Tindra blev överlycklig över ett par kakor =) Mammas go Tjej =)
Ja Ibland är hon snäll o go. Men som vanligt så har vi gått igenom ett ordentligt bråk idag oxå.
Hon vägrade lyssna när vi sa att hon skulle äta hemma idag. Vi hade ju redan gjort mat så det va bara för henne att äta hemma. Sen vill jag ju hellst inte att hon leker med Verna men vad gör man när alla andra är sjuka eller hos Pappa =( Tindra blir ju sååå ledsen om hon inte får leka med nån kompis. Hon fick iallafall tillåtelse att gå till Verna om hon verkligen lovade att hon skulle stanna är och dom inte skulle hitta på nå tok. O det höll hon ju men jag börjar tro att min donna Älskar att testa gränserna. Nu när hon fick en sista chans va hon bara tvungen att kolla hur långt hon kunde gå för att det skulle bli stop. Det är alltid så. Ju mer hon får göra ju mer bråk verkar det bli. Så det blir nog till att sätta ordentliga gränser o alrig någonsin låta henne gå över dom. Det måste ju vara jobbigt för henne att hålla på att testa oss o bråka med oss hea tiden.
Nä nu provar vi något annat så får vi se om det blir bättre =)

I övrigt så har det varit en rätt okej dag. Länge sedan det va det men jag ha faktiskt varit lite glad idag, Haha =)

Men nu ska jag ta o kika lite på tv o sen gå o sova i tid eftersom jag ska jobba imorgon igen. 8-15 =)

Natt på er

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0