Lugn Dag

Ja idag har det varit en lugn dag på jobbet. O tur är väll det med tanke på den huvudvärken jag har haft idag.
Vaknade med en hemsk huvudvärk o trodde att jag skulle bli sängliggandes igen, Men jag tog mig iväg till jobbet o det har faktiskt fungerat att jobba =) Så länge jag tog det lugnt så hängde huvudet med =)
Eftersom det har varit och är sportlov denna vecka så har det varit väldigt lite folk på Bageri idag, Har faktiskt inte jobbat en enda lördag tidigare där jag hunnit med att göra en massa annat o till o med ta en paus för att äta lite.
Väldigt skönt just idag.

Funderar lite på att ta min huvudvärk till en doktor igen. Har ju bara gjort det 200 gånger men det kanske är värt att ta tag i det igen. Allra hellst eftersom min huvudvärk inte alls är som tidogare.
Förr ha jag bara fått höra att jag har spänningshuvudvärk och det kan jag va helt med på för den huvudvärken har oftast kommit i stressade situationer eller på ställen där det varit mycke folk o mycke ljud o massa sådant pus att då hade jag ont i huvudet i stort sett hela dagarna året runt. Nä men jag har haft jätte problem med just den huvudvärken. Men dom senaste åren ha jag inte haft den längre. Men det har dykt upp en ny typ av huvudvärk o den är verkligen inte alls rolig.

Först o främst så sätter den sig på bara ena sidan av huvudet, Oftast höger o det gör ont ända ner i nacken, plus att jag mår illa. O böjer jag mig ner för att plocka upp något från golvet o sen reser mig upp igen så ramlar jag nästan ihop för att det gör såååå ont. Det känns som att någon kör in en knit rätt in i skallen på mig. Det gr grymt ont.
Chefen på Bageri tyckte att det låter mer som migrän så man kanske ska ta o kolla upp det o kanske finns det något jag kan göra åt det. Hoppas kan man ju alltid. Slipper gärna ha ont i huvudet. Inget alls fungerar ju.

Hemma ha jag inte gjort så överdrivet mycke. Plockat undean lite grejjer som dragits fram under dagen o lagat middag bara.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen o sen hoppas jag på att jag får sova inatt utan att drömma o planera Tindras kalas. Inatt  ha jag bakat hennes barnkalastårta vädigt många gånger. Kan ju säga att det är tur min inte går i sömnen oxå för vem vet, Hade jag gjort det hade vi kanske haft väldigt många tårtor att äta idag, Haha =)


Har påbörjat bakningen lite iallafall. Tindra har önskat maränger i flera färger. Har ju börjat med 1 iallafall =)




Nä nu ska jag kika färdigt på melodifestivalen o hoppas på att det är någon bra som vinner. Har ingen favorit alls.

Hörs då ;P








Var o varannan dag ser jag en bild på dig o för mig är det fortfarande väldigt overkligt.
Det är inte okej.
Förstår inte varför sådanna hemska saker får hända.





<3<3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0