Jobb Jobb

Ja nu jäklar håller ni tummarna för mig för nu har jag sökt 2 jobb till o det är bara så att något av dom SKA jag ha.
Jag vill såååå gärna byta jobb nu. Jag gruvar mig redan kvällen innan det är dags att åka på ÖB o jobba, Jag vill bara inte. Inte för att det är nå tok där just nu men jag är bara sååå less på att gå runt där varje morgon o göra exakt samma saker i exakt samma ordning det är bara så dö tråkigt.
Jag vill inte ens kliva upp på morgonen längre.

Nä nu SKA jag ha något av dom här 3 jobben annars blir jag GALEN!!!!
Även Bobbas har sökt ett jobb så håll för guds skull tummarna för det oxå för det behövs verkligen.

Jag har inte ens vågat betala räkningarna denna månad än för jag vet att det inte går ihop o jag vet inte hur fan jag ska lösa det =( Blir tokig på detta o jag mår inte alls bra av det.
Det är såå mycke vi skulle behöva köpa nu och det finns inte nån möjlighet alls till det. Jag har ju inte ens kläder att ta på mig snart. det är ju till o med så illa att dom har börjat gå sönder för att dom är så slitna.
Detta är fan inte okej. Nä det måste ske något nu. Vi bara måste ha in pengar på något vis. Jag gör allt jag kan men får inte ihop det ändå =(

Annars då? Jo i Lördags hade vi ju kalas för min Sessa som blv hela 5 år. Tänk vad tiden går fort, helt sjukt.
Jag hade inte en aning om vad vi skulel ge henne så vi tog helt enkelt med henne på Toys R Us så hon fick välja själv =) Det kan ni läsa mer om i Tindras blogg =) Kan säga att hon va super nöjd efter besöket där. Sen blev det kalas ute i lokalen o trots lite sura miner ett tag så är min Sessa nöjd o glad över alla sina fina pressenter =)

Idag har Tindra varit på 5 års kontroll o jag hade totalt missat att det va dags för spruta så Tindra kännde sig nog lite lurad men fixade det hur bra som hellst =) Min duktiga tjej =)

Har även varit på samtal med Thilos inskolningsfröken o hon hade bara gott att säga om min underbara prins =)
Mitt lilla busfrö =)

Har verkligen 2 super braiga o fina barn jag =)

Sen ha jag försökt få nån ordning på vårat så kallade hem. Det ser hemskt ut här och jag får ingen riktig ording på det =( Blir sååå less så jag tro jag bli galen. Bläääää

Ja men just det ja, har ju haft besök av lillebror idag oxå. Mattias bara dök upp hemma hos oss =) Så roligt att det fortfarande finns dom som gör det. Nog för att det såg ut som hej kom o hjälp mig här men ändå. Han stanade inte så länge men det va roligt att han tänkte på oss när han hade vägarna förbi =)

nä nu är jag så trött att ögonen går i kors på mig.

God Natt på er =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0