Hur???

Ja det r min fråga idag.

Inte nog med att jag funderar på hur jag kunde bli sjuk igen o hur jag ska li frisk fort. Febern håler i sig idag oxå o jag känner mig helt slut =( Orkar ingenting.

Men att ligga i sängen o soffan hela dagarna ger mycke tid till att fundera =( Det är jobbigt det oxå o just nu funderar jag mest på hur jag ska lyckas fixa kalas till Tindra och köpa pressent till henne när jag bara äger 400 kr.
Det går ju bara inte. Det är ju annat vi behöver hit hem oxå ju. Som nu så skulle vi iallfall ha haft saft hemma. Thilo behöver få i sig något o han vägrar vatten =( Men jag orkar inte ta bussen bort på Ica. O i bilen ha vi ingen bensin o inga pengar att tanka den för =(

Ja ibland är det bra tungt men det tyngsta är just nu Tindras kalas. Har jag något att sälja tro? Nej jag ha ju inte det, inget som är värt särskilt mycke pengar iallafall.

Nä jag vet inte alls hur jag ska lösa det här men det ordnar sig nog. Det måste det. För kalas ska hon ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0