Helgen =)



Ja i helgen har vi haft Annie och hennes 3 barn här. Det har varit en bra helg faktiskt. Trots att det blir gaska rörigt o livat en en 3:a med 5 barn o 3 vuxna, Haha =)

Jag fick ju lite ledigt ifrån det eftersom jag jobbade i lördags =) Skönt att vila öronen lite, haha =)
Men annars har vi haft en grymt bra helg och jag önskar verkligan att Annie får fingrarna ur o gör nå vettigt av detta. (Packa ihop allt o flytta tillbaka). Det är såklart inte så lätt men det måste helt enkelt göras. Så det så.
Sätt fart nu Annie. Jag behöver dig här =)

Emilia sov hos sin mormor 1 natt  o när Annie hämtade hem henne på söndag morgon hade hon ont i magen o la sig på soffan hemma hos oss. Där låg hon ett tag tills Annie skulle gå för att hämta bilen o packa in alla saker för att åka hem. Då reste hon sig och kräktes på golvet.
HEJDÅ sa jag o sprang ut genom dörren o efter Annie. Sen gick jag inte innan för dörren innan Annie hade städat, Haha. Jag verkligen hatar magsjuka o spya. Stackars mina barn när dom får det kan jag säga för jag klarar inte av att vara upp i skiten. Nä fy va vidrigt.

Som tur är så verkar vi andra ha klarat oss =) Jag brukar ju inte få det och inte Tindra heller för den delen. Så skönt. Hoppas att Thilo blir lik sin syster på den fronten.

Idag har jag jobbat både på ÖB och Alnö =) Men imorgon är jag ledig från jobb men då ha jag en massa jobb att göra hemma istället =( Det ska städas o bakas o så ska jag ut o förrådet o riva runt.
Mosters lillkille behöver kläder så det ska vi ordna =)
Sen har jag även tvätt tid imorgon o det är verkligen behövligt just nu.
Blir mycke sängkläder när man har besök.

Nu ska jag nog ge upp för idag o sova lite. Är grymt trött just nu.
Barnen har fortfarande dumheter för sig på nätterna. Fattar inte va fan dom ska vakna 4 varje natt för. Vad finns det för anledning till det?? O extra irriterande är det på just måndagar eftersom jag ska upp klockan 5 ändå.
Men men, sovmorgon till 8 imorgon tack.

Upptäckte precis att jag har en knöl på sidan av hakan. Har nån jävla blåsa i munnen oxå som gör ont men den här sitter som i "Kinden". Kan inte riktigt förklara men den gör ont den med. Hoppas det är nån "blåsa"
som satt sig konstigt o att den kanske kan vara borta imorgon =)


God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0