Håll tummarna för mig nu

Ja ni nu är det snart dags för den där dagen som inte alls är nå bra. För många är löningsdagen den bästa dagen men just nu är det den värsta dagen för mig.
Pengarna rullar in o man håller tummarna för att det ska räcka hela vägen. Men dom senaste månaderna så har det inte räckt till alls =(
Eller jag har lyckats få till det så att det räcker till räkningarna men sen då??? Mat på bordet bör man ju ha oxå.
Den här månaden ha jag verkligen haft en underbar familj som har hjälpt mig ganska mycket.
Det är jag JÄTTE TACKSAM för <3

Utan er hade jag varken haft mat på bordet eller kalas till min Sessa.


Idag har jag sökt ett nytt jobb och jag hoppas verkligen att jag får det. Jag skulle bli såååå glad om jag kunde få byta bort ÖB mot något annat. Jag är så fruktansvärt trött på att städa nu så jag tror jag dööör.
Så håll tummarna för mig nu.
Jag vill verkligen detta så jag HOPPAS verkligen att jag får det.

Men nu ska jag faktiskt ta o unna mig lite glass i soffan med min underbara filt (Tack ännu en gång Sandra o Henke) o lite tv tittande i lugn o ro innan det är dags för sängen.

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0