En

Tung dag idag.

Känner mig inte alls på topp =( Mycke funderingar som snurrar runt i huvudet på mig.
Har sovit väldigt oroligt inatt så jag är jätte trött idag, hade ingen lust alls att gå till jobbet men jag släpade mig iväg dit ändå o det gick ju. Kanske inte lika snabbt o smidigt som vanligt men det gick iallafall =)

Nu sitter jag hemma o tittar på den sjukt deprimerande snön som faller o försöker ladda inför att gå till nästa jobb.
Min energi har helt försvunnit o jag vill hellst bara stanna hemma, men vi behöver pengar o när jag väl tagit mig iväg så är det rätt skönt att komma hemifrån.

Jag önskar att jag hade ett annat jobb att gå till. Ett jobb o inte 2 som jag har nu. Det skulle räcka med 6 timmar om dagen bara dom satt ihop o inte är som nu. Det är rätt jobbigt att behöva åka hem o vara hemma några timmar o sen åka till nästa jobb. När man kommer hem vill man ju bara vara hemma.
Men nu kommer jag hem o kommer till ro hemma o börjar göra något o sen kommer jag på att jag måste göra mig klar o gå. o samtidigt så kommer barnen hem från dagis. Det käns inte så roligt att gå på jobbet när dom kommer hem =( Thilo blir ju så ledsen =( O sen när jag kommer hem är det ju bara att göra middag, äta o plocka undan det o sen ska barnen sova =(
Jaja det kanske blir bättre nångång. Vad vet jag.
Men hittils ha det ju aldrig gått bra för mig så varför ska det göra det nån annan gång?

Nä nu ska jag lägga mig på soffan en liten stund innan det är dags att åka på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0