Tråkigt

Fy fan va tråkigt det är att inte ha något att göra o ingen att umgås med =(

Vi va upp på elgiganten tidigare idag för att fråga va dom sysslar med. Dom ha haft våran Dator sedan den 24 Januari nu o det tycker jag är mycket konstigt eftersom att dom sa att det va ett enkelt fel på den. Han i butiken skulle ju till o med ha kunnat fixa det själv sa han.
Jag ogillar detta extra mycket eftersom jag haft problem me just elgiganten tidigare. Jag ha lämnat in en dator till dom förut och när jag ämnade in den krävde dom att jag skulle lämna dator och strömkabel o sen fick jag bara tillbaka datorn. Det va ju lagom roligt att ha en dator utan ström. Jag kunde ju inte ens kolla om den fungerade.
Det slutade efter mycket bråk med att dom fick ta tillbaka datorn o ge mig mina pengar tillbaka. IDIOTER!!
Hur som hellst så kunde han på Elgiganten som för övrigt är världens drygaste mäniska bara se att det va grejer beställda till den. SUCK!!

Efter det så ville vi inte åka hem. Är så fruktansvärt less på att sitta hemma så vi åkte in på Birsta o tog en fika o sen hem för att hämta barnen.
O nu sitter vi här.

Vill ha nån att umgås med. Nån att hitta på roliga saker med. Allra hellst nu när det börjar bli vår, blir tokig av att bara sitta här hemma o deppa. Det måste bli nån ordning på detta nu. O det FORT!!

Alla är ute o myser, grillar, åker pulka o massa annat roligt med sina vänner o familjer. Men vi sitter här vi =(






Kommentarer
Postat av: Sandra

Precis så som du skriver om att alla är ute och äter och myser i vår solen medans ja bara sitter hemma PRECIS så känner jag med.....!! =/

2012-02-28 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0