Så Mycke.....

Ja det finns väldigt mycke jag skulle vilja skriva av mig men det går bara inte. Det finns alltid någon som skulle tycka o tänka både det ena o det andra så det är bättre att låta bli.

Hur gör man då tro??
Ja jag vet inte alls =(

Det va väldigt länge sedan jag skrev något nu och det har hänt en del saker men jag får nog strunta i att skriva det o bara tala om att jag jobbar en hel del nu.
Eftersom en av tjejerna har slutat på bageri så jobbar jag nu alla dagar där plus alla dagar på ÖB o det är väll roligt och det ger lite pengar men det är jobbigt oxå.
Även om jag bara får ihop 6 timmar om dagen så kännds det som att jag jobbar från 7 på morgonen till 17,30 på eftermiddagen. Det blir så långa dagar när man måste åka mellan 2 jobb. Men men så är det just nu o det får jag leva med.
Men det är jobbigt och tråkigt för barnen eftersom jag knappt hinner träffa dom =(

Men nån dag i framtiden hoppas jag att allt vänder o att allt får vara bra.  Just nu är det mycke som är lite jobbigt.

Nä jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva när jag inte kan skriva allt jag igentligen vill så jag får nog sluta o så får vi se om jag kommer skriva nå mer här eller inte.

Försöker iallafall hinna med och orka uppdatera barnens bloggar o det är väll de som är viktigast =)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0