Vilken dag

Det va inte speciellt roligt att komma på jobbet idag vill jag lova.
FY FAN hur det såg ut där. Jobbade över 1 timme men det va långt ifrån fläckfritt. Helt sjukt va folk kan skita ner.
O varför i hela friden slänger man tuggummin på golven inne?????? Det finns soptunnor!!!

Efter jobbet blev det en liten snabb tur på Kapahl och HM o sen åkte jag hem.
Hemma blev jag så trött så jag somnade, inte alls okej för mig att sova mitt på dagarna, Jag blir ju så sjukt trött på eftermiddagarna då ju =(

Men men upp o hoppa blev det efter 45 minuters sömn och iväg på nästa jobb. Där har det varit halv lugnt faktiskt.
Rätt skönt. Men inte va jag klar vid stängning för det inte. Nej då. Är det lugnt på jobbet så står man o surrar o massa annat istället så det slutar med att jag blir kvar till 6 iallafall, Haha.

En snabbsväng på Ica blev det innan bussen gick hem.

Hemma har jag lagat middag o så har vi ätit den och plockat undan o gjort fint i köket och sedan ha resten av lägenheten rensats på allt som Lillemann dragit fram under dagen.

Nu är jag TRÖTT och tänker sitta i soffan en stund innan de är dags för sängen =)

Jag tror att jag blir extra trött när jag går o är stressad eller irriterad på något o just nu är jag riktigt irriterad på något och jag kan inte förstå varför hon gör som hon gör. Men jag har nu bestämt mig för att jag inte tänker bry mig och jag tänker heller inte angagera mig mer o det. Orkar inte bli mer irriterad, så är det bara.

SNART är det Fredag och då åker vi till världens bästa Mamma o Mats. Ska bli såå skönt att komma bort hemifrån =)
Imorgon ska vi till världens bästa Pappa o Sara på middag oxå =)

Man just ja, soffan va det ju, haha

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0