Trött!!!

Helt ärligt, finns den nån jävel här i världen som inte är helt jävla dum i huvudet???

Jag blir så förbannat jävla less på allt o alla så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Endel gör mig så arg o förbannad. Samtidigtr som jag blir ledsen o besviken. Vad har jag gjort för att förtjäna dessa människor?? Ja vad har vi gjort för fel igentligen???

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på er säger jag bara!!!!!

Men tackar för att min familj är den bästa man kan ha =) TACK för att ni finns =)



Idag är en rätt bläig dag, Den har varit rätt jobbig på flera sätt.
Dagen började med snöööööö =( Förbannat, jag som skulle grejja på ute idag.
Nästa va en liten kille som vaknat på fel sida o va jätte gnällig o bråkig =(
Sen va det dags att gå på dagis o då upptäcktye jag att Tindras 3:dje par stövlar från skit skopunkten va trasiga =(

Sen ha jag haft fullt upp med att möblera om i skåpen i köket för att få in alla saker jag fick med mig hem från Farmor igår. Jag har så jävla mycke skit här hemma så jag blir arg o förbannad bara över att ttänka på det, o så står man o ska ta reda på allt själv hela jävla tiden.

Hämtade 2 gnälliga barn på dagis klockan 2. SUCK!!!!!

Thilo har varit extremt gnällig hela eftermiddagen. Tror faktiskt att det är första gången han varit så. Visst kan han vara gnällig annars oxå men då brukar det funka med lite bus så blir han glad. Men idag har jag verkligen kämpat o det va knappt att han skratta när jag killa han under armarna. Han som brukar tjuta av skratt =( inte ens ett bad muntrade upp lillprinsen min.

Klockan 7 gav både han o jag upp o han åkte i säng. O det va nog det han velat hela långa dagen sedan han klev upp imorse. Han somnade som en stock på 2 minuter.

Nu är jag själv helt slut så jag funderar starkt på sängen jag med =)

Imorgon är det dubbel jobb som vanligt. Det är fördjävligt att man ska måsta känna att man inte har tid att jobba för att jag har så mycke att ta reda på hemma oxå.

JAG ÄR TRÖTT!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: maria

förstår att du är trött, jag blir matt bara av att läsa om det :p men kämpa på, kanske låter som en klyscha men det blir bättre :) det är iaf nånting jag känner att man måste tro på annars skulle man nog gå under..

2012-04-18 @ 18:05:59
URL: http://ettlyckligtkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0