HAT

Ja det är ett starkt ord men det är det enda ordet jag kan finna för en viss person. Jag verkligen HATAR honom o varje gång jag råkar tänka på honom blir jag så arg att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Nej det har igentligen inte hännt något nytt men jag bara väntar på det. Nästa faktura, nästa samtal. Jag vet att det kommer och jag kan inte fatta hur i helvete man kan göra så mot sin egen familj.
Gör man så, så är man verkligen inte frisk.

Jag hatar honom så mycke att jag till o med skulle kunna önska honom död.
En så vidrigt sjuk jävla människa som han borde inte få finnas till.

Läste nyss en sak på Facebook som fick mig att bli riktigt förbannad på honom o gör han så som jag tror att han kommer göra så vet jag inte vad jag gör med honom o gör han så, så bevisar han bara ännu mer att han vill vara sin bror och att han verkligen gör allt för att förstöra sin bror.

FY FAN FÖR DIG DIN JÄVEL!!

JAG HATAR DIG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0