Äntligen =)

Ja idag har äntligen mitt rätta jag hittat tillbaka. Jag hoppas det är här för att stanna.
Jag har fått såååå mycket gjort idag, Allt detta har jag inte hunnit på veckor annars, så det är grymt skönt och jag skulel till o med kunna fortsätta, Haha =)

Hela lägenheten är nu städad, dammtorkad, dumsugen och skurad. Tvättkorgarna är tomma och all tvätt hänger på tork. Diskmaskinen är tom o all disk i skåpen, middagen är till lagad och uppäten och allt är bort taget och diskat, Thilo är badad och tvättat och båda sover gott nu =)
Jag har haft fullt upp från klockan 9 på morgonen till halv 9 på kvällen och som sagt jag skulle kunna fortsätta, Men det är nog dags att varva ner nu, ska ju orka upp o jobba imorgon oxå.

Haha, Ja just det ja, jag har ju till o med packat tills vi åker på Fredag, Ute i tid jag. haha
Kan det vara så att jag längtar tills på Fredag då jag äntligen ska få åka upp till Mamma o bara vara =)
O denna helg ska jag Änsligen få träffa lilla William. Ska bli så roligt =)

Tindra längtar som en tok hon oxå, Hon ska ju få vara med Mormor o Mats och så kommer ju Emma vara där. O sen så ska hon ju även få vara med Farmor, Farfar, Fastrarna och kusinerna en dag, Hon frågar flera gånger om dagen vilken dag det är och hur många dagar det är kvar tills vi ska åka. Sötnosan min <3

Så tidigt som möjligt rullar bilen på Fredag så är det bara.

Men nu ska jag ta o titta lite på tv så jag blir trött nångång. Känner inte alls för att sova.

Men vi hörs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0