Provsvar

Ja nu jag fått svar på alla mina prover.
Först o främst så är mina Folsyravärden och Levervärden helt normala igen =) känns otroligt skönt att slippa äta massa tabletter o skit.
Men jag ska lämna nya prover om 1-2 månader för att se att det fortfarande är bra. Det är ju som lite konstigt att mina värden ha varit dåliga. Läkarna har ingen förklaring till det.
Men det viktigaste är att det är bra nu =)

Sen idag ha jag äntligen fått svar på proverna från operationen, Det krävdes ett par samtal o lite tjat på dom så ringde till o med läkaren som gjorde operationen up mig. Det hade jag inte väntat mig men de va ju bra =)
Han berättade iallafall att det inte va något elakt med min knöl. Det v bara en lokal infektion o ärrbildningar på en körtel, vilket han inte hade nån förklaring till. Men den kan ha uppstått efter min hemska förkylning jag hade.
Jag skulle iallafall hålla koll så att den inte dyker upp igen.

Så nu ÄNTLIGEN kan jag andas ut o börja leva igen. Fy vad hemskt det ha varit att gå med tankarna på att ha cancer o skit. Det är nog det värsta jag ha varit med om.
Men jag är frisk som en nötkärna och det är helt Underbart =)


Sen kan jag även berätta att Fredrik ska flytta hit till Johannedal =) Han ska skriva kontrakt imorgon.
Så roligt att han flyttar hit o att han dessutom ska bo i lägenheten som han, jag o Mamma ha bott i när vi va liten =)
Han har även lyckats bli av med sin lägenhet/stuga så han flyttar redan i månadsskiftet. Stugan va väldigt intressant verka det som. Dom är säkert 15st som ha ringt på den o varit intresserade av att flytta dit.
En tjej va så sugen att hon nästan hade kunnat betala för att få flytta dit. Men då hade Fredrik redan lovat bort den till ett par.

Nu ska jag ta o byta blöja på min son, Han börjar bli lite sur på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0