Julklapparna

Ja jag ha ju inte berättat om julklaparna.

Vi har fått jätte mycke fina julklapar men den som va allra bäst fick vi av Pappa o Sara o den är jag oerhört tacksam för =)
Vi fick nämligen en bil av dom =) Så skönt att ha egen bil så man slipper vara beroende av andra.
O den  plus Pappa ha redan hjälpt till på jobbfronten oxå så den är helt klart den bästa julklappen.
TACK SÅ JÄTTE MYCKE!! NI ÄR GULD VÄRDA =)

Är så glad över att jag lyckades vända tillbaka mitt liv. Att jag hittade tillbaka till mina föräldrar o syskon o alla andra runt omkring.
Jag är så glad över att jag har min underbara Älskling o Mina underbara barn. Så otroligt tacksam över att jag har er alla =)
Älskar er <3




Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ni som missade chansen igår, har chans idag! :)

direktvinnare klockan 20:00 till dagens blogg! :)

anmäl dig! :)

2011-01-07 @ 17:24:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: LillaMy

Åh! Mitt hjærta! Det værmer att læsa att det går bra før dig och att det kænns bra :)

Tænker på dig skall du veta! Ta hand om lilla Familjen :)

Kram kram kram kram till er ALLA!

2011-01-09 @ 13:03:31
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: maria

visst är det en härlig känsla :) jag börjar komma på rätt spår igen och känns som en otroligt befrielse på nåt sätt och man är bara så glad och tacksam :) god fortsättning på er..

2011-01-09 @ 14:22:57
URL: http://ettlyckligtkaos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0