Farmor

Usch va jag tycker att det är jobbigt att farmor är sjuk o ligger på sjukan =(
Det låter som inge vidare o jag ha sååå svårt att bestämma mig för om jag ska åka dig o hälsa på eller inte.
Hon ligger ju i respirator o är inte alls pigg så det går ju inte att prata med henne o så. 
Sen känns det som att om detta inte går vägen nu så kanske jag hellre minns henne som hon va på Bobbas kalas än som jätte sjuk med massa slangar o skit.
Fredrik va dit igår han med Pappa o Monica o han tyckte att det va jobbigt att se henne sådär. Vilket oxå gör att jag tvekar plus att tanken finns på att hon kanske vill att man kommer. Nä usch va det är svårt.

Hon va ju så pigg o glad när hon va här hos oss o firade Bobbas. Så sjukt att det kan gå så fort.

Men jag hoppas fortfarande att det går vägen o att hon blir frisk o får komma hem. Medicinen ha iallafall gjort lite verkan nu som jag fatatde det o imorgon ska dom flytta respiratorn från munnen o in i strupen. Jag hoppas att medicinen kommer fortsätta verka o göra henne frisk igen.

Hatar verkligen döden. Varför finns den?
Nä fy!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0