Farmor, Tindra o Thilos Rum =)

Ja Farmor har tyvärr inte blivit bättre =( Dom har nu sövt ner henne helt så att hennes kropp bara ska fokusera på att bli frisk. Så nu håller vi alla tummar på att det går vägen.
Jag hoppas verkligen det.


Tindris pindris hon ha åkt till Pappa sin hon. Sanna körde oss till tågstationen så att vi slapp ta bussen. Det verkar ju inte vara så roligt nu när dom ha gjort om linjerna. Folk som ska åka härifrån får ofta stå kvar o vänta eftersom bussarna är så fulla att det inte ryms mer folk =(
Helt sjukt tycker jag,. Hoppas att dom ser sitt misstag väldigt snart.
Men jag tackar min underbara granne för all hjälp. TACK SANNA!!
Så bra att hon äntligen ha tagis körkortet =)
Att lämna Tindra gick lika bra som vanligt, Hon tycker att det är så spännande att få åka tåg till Pappa. O jag är sååå glad att det fungerar så bra som det gör o att hon själv vill åka. O att jag kan känna att hon är trygg där.
Jag litar inte helt o hållet på Henke o det kommer jag ALDRIG kunna göra heller men jag känner att jag kan lita på Paula o Tindra verkligen stormtrivs i hennes sällskap så jag är jätte glad över att hon finns där =)
Sessan kommer hem på Söndag igen o innan dess skulle jag vilja ha hennes sekretär färdig så att jag får överraska henne med den =)
Så imorgon blir det slipa o måla för hela slanten =)

O Thilos rum det rullar på, Jag ha nu lyckats få ut det mesta därifrån o det känns jätte skönt men nu ser hela lägenheten ut som ett bombnedslag. Men det värsta är gjort iallafall. Imorgon ska jag åka på Rusta o köpa Vakuum påsar så att jag får bort alla täcken o kuddar o sådant skit. Ha ju som ingen plats för sådant längre ju.
Har även varit o köpt en stor Malmbyrå åt lilla Prinsen. Va tvungen att köpa den nu så att jag kunde tömma byrå i vardagsrummet för att fylla den med saker från skrubben, Haha
Tror detta kommer bli skit bra när det väl är klart, Men det kommer ta lite tid.

Men nu ska jag sätta mig i soffan o ta det lugnt ett tag. Ha lyft på tok för mycke saker idag så jag ha rätt ont =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0