Blogga eller Inte?

Ibland vill jag verkligen sätta mig ner o vräka ur mig allt här i bloggen, men så slår det mig att det alltid är någon som lägger sig i eller snackar skit utifrån det man skriver.

Ska man bara skita i det o skriva ändå eller hur ska man göra.
Ibland kan det vara såååå skönt att få skriva av sig saker o ting. Ventilera lite på nå vis.
Om bara obehörigt folk kunde ge fan i att läsa o slänga ur sig idiotiska kommentarer.

Just nu skulle jag kunna skriva hur mycke som hellst.
Skulle jag gå igenom allt så skulle jag bli sittandes här i MÅNGA timmar.

Men mitt absolut största problem som jag har just NU det är Tindra.
Jag blir helt ärligt galen o vet inte vad jag ska ta mig till längre. Detta har pågått så länge nu att jag ger upp.

Ja nu funderar ni säkert på vad jag pratar om.
Tindra är nu 4 år gammal o hon slutade med blöja för så länge sedan att jag inte ens minns när det va. Men än idag bajsar hon på sig. O inte bara 1 gång per dag. Det händer minns 2 gånger o som mest ha det varit 7 gånger på 1 dag. Kan ni förstå att jag blir tokig?
Jag kan banne mig inte förstå varför hon gör det. Jag har provat allt mellan himmel o jord för att det ska sluta men inget hjälper. O det händer inte bara hemma. Vart hon än är så händer det.
O hon själv skäms inte för det heller utan hon kan komma hem med alla sina vänner o berätta högt o tydligt för allt o alla vad hon gjort o sedan skrattar hon.
Jag förstår verkligen inte.
Vad ska jag göra???

Jag har slut på ideer nu o skulle verkligen behöva lite hjälp med detta.

Jag tog upp det på Bvc med våran sköterska o hon tyckte jag skulle ringa till våran läkare o prata med honom om det. Men först o främst så ha han varit på semester o sen känns det lite små jobbigt att behöva ringa till en doktor om det.
Men som det ser ut nu så är det sista alternativet.
Det här fungerar inte längre alls.
Jag håller på att bli tokig o jag vill inte hålla på såhär. Det blir bara bråk o skit av allt o jag vill inte ha det så.
Det va inte min dröm. Jag o min dotter skulle ju vara bästa vänner o allt skulle vara så bra.
Varför är det såhär?

Jag orkar inte mera =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0