Vecka 32 =)

7 September

Ja då klampar vi in i vecka 32 då. Tiden går frammåt =)

I Fredags va jag till läkarn med min rygg så nu är jag sjukskriven fram till o med 9 November. Tråkigt att det skulle behöva bli så men jag klarar inte av att jobba. Jag tar mig ju knappt upp på dagis för att lämna o hämta Tindra =(

Jag hatar att känna att jag inte klarar av saker. Det är det värsta jag vet. Vill klara saker själv utan att be om hjälp. Men jag får ge upp det för jag fixar inte allt själv längre =(

Halsbrännan är igång ordentligt igen, men det beror nog på att jag har en riktig vilde i min mage. Inte stilla 1 sekund. Haha =)

Annars kan jag bara säga att Bebis verkar må kanon bra i min mage =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0