Storstädning av Tindras rum

Dagen började med en väldigt lång sovmorgon. Får knappt sova på nätterna =( Det spökar i magen o benen på mig. Kan lixom inte ligga stilla o sova. Somnar först när jag är så trött att det är oöjligt att vara vaken.

Sen klev jag upp o åt frukkost eller lunch eller va man ska säga. Haha
Har jätte svårt att äta oxå. Mår illa o känner mig övermätt hela tiden på nå konstigt vis. Kan inte förklara. O så fort jag äter så får jag halsbränna. Inte alls roligt.

Fattar inte varför jag inte får må bra för. Jag mådde ju så bra med Tindra o tyckte att det va underbart att vara gravid. Nu är det nästan hemskt och jag bara vill att bebis ska komma ut nu så jag slipper må såhär. Jag orkar inte med detta.
Men det är 2 hela månader kvar tills det är dags. Ja visst det kan ju bli tidigare men det kan ju oxå bli senare, det vet man ju inte. =( =)

Aja nog om det.
Trotts min dåliga dag o mitt extremt dåliga mående ha jag o Tindra idag gått igenom hela hennes rum o ränsat bort allt hon inte leker med plus allt som är trasigt. Lite ommöblering blev det oxå o så ha jag skurat hennes golv med svamp o trasa så nu jävlar är det rent =)

Ja jag vet att jag borde vila o inte hitta på en massa sådant nu, men jag är ju så att jag inte klarar av att sitta still o göra ingenting. Det är det värsta jag vet. Det är så mycke jag vill ha gjort innan bebis kommer. Kan ju inte hålla på med sådant då. Då är det ju så mycke annat =)
Så idag satt jag i soffan o störde mig på mitt mående o att jag kännde mig så handikappad att jag tillslut  va så irriterad på mig själv att jag tog o gjorde det även fast jag inte orkade o även fast jag hade så ont i ryggen att jag inte borde göra något alls. Men nu är det gjort o det känns skönt det iallafall =)
Nu ska det bara ut i förrådet oxå, men det tar jag imorgon eller nått. Nu får det vara bra för idag. Jag ha gjort något iallafall o jag kan lova att det tog MÅNGA timmar att göra det.
Först o främst för att jag inte skulle få ännu mera ont o sen så ha ju Tindra varit med så de ha blivit en hel del bus mitt i allt =)

Vet inte vad det ha varit med henne idag men hon ha varit på super humör o bara skrattat o surrat. Tror inte hon ha varit tyst i en sekund ens.
Sa man ett ord till henne så drog hon igång en historia om det på typ en haltimme. Helt otroligt att man orkar surra så mycke o vilken fantasi hon har. Helt underbart att lyssna på henne trotts att man blir helt trött i huvud o öron av att lyssna.
Sen rätt va det va så kom hon med världens flin o ville viska i mitt öra o va tro ni hon gjorde? Ja inte viska hon nått iallafall. Hon "Pruppa" i örat på mig o sen tjöt hon av skratt. O jag skratta nog lika mycke jag med. Vad får dom allt ifrån??
Eller ja det ha jag ju oxå fått svar på, Så jag ska nog ta mig att snack med min Lillebror Fredrik. Haha
Fast jag vet inte riktigt om jag ska tro på att han berättar om spöken o skuggtjuvar som står utanför fönstret. Haha

Kan bara säga att jag ha världens underbaraste dotter =)

O världens underbaraste Älskling ha jag ju oxå, Eftersom jag hade fullt upp med Tindras rum så tog han o lagade middag idag, trots att han inte "kan" laga mat. Det blev iallafall jätte gott. Synd bara att jag inte kan äta =(
Sen tog han även disken så jag fick ligga på soffan o vila en stund innan jag fortsatte med Tindras rum =)

Nä nog surrat nu. Jag ska lägga mig ner o vila en stund på soffan innan det är dags att lägga sig i sängen.
Är ju Mamma Mia på tv till o med o den ha jag inte sett.

Ha de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0