Ja så blev dagen idag

Jag har faktiskt nästan bara tagit det lugnt =)

Det blev inget förråt idag, Fick annat att göra istället. Haha
Jag ha varit lite "olaglig" men det är alla andra på gatan oxå, fast dom är inte lika diskret som jag är. Haha
Jag ha iallafall klippt sönder alla stora kartonger så att jag fick ner dom i soppåsar så att jag kunde kasta dom ute i soptunnan på gården. Ajjabajja på mig jag vet men jag har inte så stora möjligheter till att ta mig på en återvinningsstation, o jag vill ju inte ha lådorna ståendes i hallen heller.
Nu är dom borta iallafall o jag ha faktiskt återvunnit en del av kartongen. Jag ska göra ett Alfabetsspel till Tindra =) Så lite nytta ha kartongerna fått göra =)

O ja det är typ vad jag ha gjort idag. Slängt kartong o påbörjat ett evighetsarbete med Tindras spel =) Det kommer ta tid men det är ju ganska bra ändå för då gör jag något o jag sitter ändå still utan att anstränga mig =) O jag ha ju alltid gillat att pyssla, Har bara tappat bort det intresset någonstans. Ha lixom ingen fantasi längre.

Sen ha jag pratat med Josefie idag o det är alltid roligt när en vänn ringer o bara vill surra =)

Nä nu ska jag fortsätta att göra typ ingeting. Titta på tv en stund innan det är dags för sängen.

Natti Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0