Idag

Uppsitigning efter 13 idag oxå =( Jag som skulle kliva upp tidigare idag eftersom det blr tidigt imorgon. Tindra ska ju på dagis. Men men, jag fick som vanligt inte sova inatt så jag somnade där mellan 3 o 4, Det är verkligen skit jobbigt.

Idag blir det nog till att stryka o vika lite kläder o så förhoppningsvis en sväng ut till förrådet. Måste ut med allt skit som står i hallen nu. O så ha jag en massa kartonger från Byrån vi fick av Pappa liggandes där. Vet inte vart jag ska göra av det. Får ju lixom inte slänga sådant i soptunnan här o nån sopsortering tänker jag inte bära det till. Det är för långt. Men det ordnar sig säkert på nå vis =)

Måste bort på ica o handla igen oxå. Tänk om man kunde få slippa åka på affären. Det är så drygt att måsta göra det hela tiden. Man borde ha ett kylskåp som fyller på sig själv. Haha

Nä men nu ska jag ta tag i dagen på nå vis. Kanske ska börja med att äta något. Fast det är ju det som brukar sabba hela dagen. Men Bebis vill nog att jag äter något.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: dannie

fin blogg! Allt bra sötnos? PUSS <3

2010-09-16 @ 18:09:12
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0