Farfar

Ja i Lördags åkte jag ner till Stockholm på minnesstund för Farfar.

Resan ner gick bättre än jag hade trott som tur är =)

Vi samlades i Farfar o Ingeborgs lägenhet innan vi åkte vidare till kyrkan för att säga hejdå. Efter att alla lagt sin ros på kistan o tagit farväl bjöds det på fika.

Det blev inte så långvarit eftersom alla hade lång resa hem.

Resan hem gick lika bra som dit. =)

Vet inte vad jag ska skriva mer. Känslor är inte min grejj så jag vet fortfarande inte riktigt vad jag känner ang Farfars bortgång mm. Eller jag vet nog men jag vet bara inte hur jag ska sätta ord på det.

Jag vet att det är mycke jag ångrar. Jag hade kunnat haft såååå mycke bättre kontakt med honom. Jag tycker att det är väldigt synd att det har varit som det har varit. Men det är försent att göra något åt det nu =(

Men jag hoppas att han har det bra där han nu är.

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Hej min kära vän! Som jag skäms nu då! Håller mig allt för dåligt uppdaterad på vad som händer. Hoppas att du är okej. Tänker på er alla även om jag inte ringer varje dag, så tänker jag på dig varje dag iaf. Saknar dig gör jag med för den delen! Vi måste prata någon dag. Det var allt för länge sedan.. Vilket fall som hells så saknar jag dig och tänker på dig. Hoppas att allt är så bra dom det kan bli. Det lilla livet verkar iaf vara som en liten vilde från det jag kan utläsa.. Jätte kram och kramar i massor dessutom!

2010-09-15 @ 02:36:53
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0