Dålig dag =(

Ja igår hade jag en riktigt dålig dag. Fy va dålig jag va.
Började morgonen som vanligt hängandes över toa kanten o sen va det dags att göra Tindra klar för dagis o iväg med henne.
På vägen upp på dagis va det nära att jag spydde igen men de gick över så jag tog mig hela vägen upp till dagis o lämnade lillhjärtat.
Men påvägen hem spydde jag 2 gånger till o med o raka vägen in på toa när jag kom hem. Fick inte ens av Tigra kopplet så hon fick sitta med de på medans jag va på toa o sen tog en dusch.

Sen ha jag legat på soffan HELA dagen och kvällen o mått skit. Fick inte i mig nå frukost, lunch eller middag heller. Men på kvällen fick jag ner en tallrik med fil iallafall =)

Sen tror jag att min kropp håller på att förbereda sig för att kliva upp på nätterna. Jag vaknar flera gåner per natt o det är lite jobbigt eftersom jag måste up o kissa varje gång o det gör såååååååå ont att kliva i o ur sängen.
Men men det kanske är bra oxå.
Som nu, Jag behöver inte alls sitta vaken nu men de känns så dumt att sova bort alla timmar Tindra är på dagis. Bättre att ta vara på dom o njuta av tystnaden. Jag mår ju lite bättre idag.

Igår va jag hel inne på att ge upp o ringa till sjukan o be dom lägga in mig, Jag orkar inte med att må så här längre. Vill ha ut den lilla så att jag kan få må bra igen. O något jag verkligen vill är att få tillbaka smaken i munnen så att maten blir god igen. Men det kommer väll det oxå.

Nu ska jag titta på tv en liten stund tro jag. Fast jag skulle vilja ta en dusch. Men Älskling sover fortfarande o duschen låter så mycke in i sovrummet att jag är rädd att väcka honom. Nä jag tro jag väntar en liten stund sen får han så lov att kliva upp för han måste följa mig till Ica o handla =) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0