Besök o barnvagn =)

Ja igår kom min Mormor o Lars o Mina Mostrar Helena o Malin hit =) Det va roligt att träffa dom plus att Malin hade med sig vagnen jag köpt av henne o jag är supernöjd med den =) Emmaljunga får ett klart bättre betyg än Brion jag hade till Tindra. Glad att jag körde iväg den till Mamma så den får agera extravagn där istället =)
Fick även en babysitter med på köpet och den va oxå super fin o hel svart =) Alldeles kanon =)

Vi fikade när dom kom hit o efter surr o annat blev det tidig middag o efter det tog vi en sväng ut på birsta. Mormor ville gå på IKEA en sväng o titta o Mamma skulle dit hon oxå.
Jag fick 2 blommor av Mormor  oxå =)
Efter IKEA åkte Mormor o gänget hem o vi vandrade vidare in på Birsta, Det är något jag inte kommer göra igen innan Bebis ha kommit. Helt sjukt va ont man kan få o helt slut va jag. Nä fy det va hemskt.
Medans Mamma o Mattias va inne i butiker satt jag på en bänk utanför o väntade. Det va oöjligt att stå =(

Men jag hade en kanon dag iallafall =)

Nya bebis vagnen =)





Tack så jätte mycke för allt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0