19 Oktober 2010

Ja ni, måste erkänna att jag mår lite bättre nu. Har lite mer ork i kroppen. Den räcker inte långt men det är ändå bra =)

I Fredags åkte jag in på sjukan o träffade läkaren på förlossningen o hon beslutade att jag skule läggas in på dropp med näring eftersom jag inte fått i mig något på flera veckor.
Hon tyckte jag såg ut som ett trasigt lakan när jag kom in. O det har hon nog rätt i. Jag kunde inte ens stå på benen o att sitta va oxå jobbigt. ville bara lägga mig ner på golvet o sova i väntrummet medans jag väntade.
Kroppen va helt slut.

Jag hatar sjukhus o brukar inte alls tycka om att vara där, men gud vad jag är glad över att jag tog tag i det hela o blev inlaggd. Det bästa jag gjort på länge tro jag. För oj vad det hjälpte mig =)

Först o främst så ha jag ju fått i mig näring så jag ser inte ut som ett levande lik längre o sen så ha dom även lyckats vända på min mage o fått den att förstå att jag inte ska kräkas upp allt jag äter, så nu kan jag äta fast bara mini portioner (Mindre än Tindras).
Min halsbränna är som bortblåst, vet inte vart den tog vägen, men guuuuuuuuuuuuuuuuud så skönt =)

Men tyvärr ha jag lyckats dra på mig nån jävla förkylning som inte alls är rolig. Har öppna sår i näsan o halsen så jag hostar o nyser ut blod bara. Inte alls roligt o ont gör det. Men läkarna sa att det är nått som går nu o att det bara är att härda ut. Finns inga medeciner mot det =(

I lördags kom Mamma o Mattias upp till mig på sjukan för att hälsa på. Men det slutade med att jag åkte med dom hem till oss o dom tog med sig Tindra till Graninge =) Sååå skönt att få vara hemma o bara vila. Behöver inte tänka på något annat än att jag måste äta =)
Älskling sköter matlagning o diskning o allt sådant så jag bor i soffan. Vila behöver jag nu sa doktorn till mig så det är väll bara att lyda så att jag får fortsätta bli piggare =)

På Söndag kommer Tindra hem o då hoppas jag att förkylningen ha gett sig så att jag orkar vara med henne =)

Nu ska jag tydligen gå igenom all post som vi ha fått. Det va en hel hög kan jag lova.
Skriver mer nån dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0