Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

Vaknar med känslan av 2 ordentliga smällar i ansiktet. En på vänster kindben o en på Höger, Såååå underbart skönt.
Kliver upp efter att ha vant mig vid den tanken o serverar frukost till Tindra o sen slutar det med att jag blir hängandes över toaletten. Såååååå underbart roligt. 7

Nu tror ni säkert att jag är bakis o va ute o festade igår, men så är inte fallet. Jag är dö förkyld. Bihålinflammation är roliga grejjer de. Jag verkligen älskar det.
Har gått ner några kilon denna vecka o så ska det ju inte vara. Inte bra inte bra. Får se på måndag om jag kanske kan få lite bra tips o råd för att må bättre =)

Nä nu ska jag typ lägga mig i sängen igen. Orkar inte sitta upp.

Hej då

Kommentarer
Postat av: jaana

krya på dig!

2010-05-02 @ 11:58:33
URL: http://fotobloggnummerett.blogg.se/
Postat av: Liiv

usch, hoppas verkligen du blir bättre snart!

2010-05-02 @ 12:43:16
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0