Sjukan idag igen =(

Japp, Ha varit till doktorn igen fast denna gång med mitt illamående. Blev sjukskriven till sista Maj.
Blääää för det. Men sen hoppas jag verkligen att det ha gått över så jag kan jobba o leva normalt. Nu måste jag ju ha koll på vart närmaste toalett är hela tiden.

Fattar inte varför jag börjar må illa efter vecka 12 när det är då det ska avta. Men men, börjar det illa så kanske det slutar bra istället =) Hoppas på det.

Annars ha det inte hänt så mycke idag. Städat lite o tvättat o bråkat med min inte allt för underbara dotter.
Inget passar henne o det enda man får höra är gnäll.
Klär man på henne för att hon ska gå ut så tar de 2 sek så är hon utan jacka. O säger man åt henne att ta på sig jackan så ignorerar hon mig totalt. Mamma finns inte, o samma är det med hjälmen. Hon vet så väl att man inte får cykla utan hjälm men ändå tar hon av sig den så fort jag inte ser henne.
O maten, den är ju rena kriget den. Inte ska hon äta inte. Hon sitter bara o gnäller o så slutar det med rummet för henne så vi andra kan få äta iallafall. Då passar hon på att riva hela rummet.
Hon är bara såååååå underbar just nu. 3-års trots på högsta nivå kallar jag det.

O hunden som snart ska löpa är ju inte direkt bättre.

Men Bobbas han är snäll han som tur är =) Hehe

Nä nu ska jag ta o lägga mig på sängen en stund tro jag. Kan behöva vila lite.


Kommentarer
Postat av: maria

haha, ja den där trotsen har en tendens att dyka upp i alla möjliga åldrar, alexander är i en period där han knappt äter nånting, allt är äckligt. Men annars är han i en rätt lugn ålder, så det är bra med oss. va tycker tindra om att bli storasyster då :) alexander längtar som ett tok efter en liten bebis men det dröjer nog ett tag :D han kan få kika på eran ist :p

2010-05-11 @ 19:53:52
URL: http://nylandeer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0