Vilket rännande det kommer bli imorgon

Först jobbar jag som vanligt mellan 7-10 med städningen. Klockan 10,45 ska jag vara på ett möte på Alnö o sen ska jag hem o klockan 15 ska jag tillbaka ut på Alnö men denna gång för att jobba.
Ja det blir fullt upp imorgon vill jag lova o lillhjärtat får vara på dagis hela LÅNGA dagen. Hon kommer va helt slut när hon kommer hem stackarn. Men men jag måste ta på mig allt jobb jag kan få tag i.
Kul att göra lite annat oxå. Det är varkligen variationer på mina jobb.
Städa, Kassa, tentavakt o nu bageri. Men det är bra det. Tråkigt att göra samma hela tiden.

Idag har jag städat hemma. Dammtorkat , dammsugit och skurat. Skönt att ha fått något gjort =)
Nu har jag hängt 2 maskiner tvätt o nattat mitt hjärta så nu ska jag vänta på Älskling som står i duschen. Sen är de min tur att duscha.
O sen blir det sängen så man orkar med en lång o stresig dag.

Natti Natt

Kommentarer
Postat av: LillaMy

KUL! Jag håller tummarna för dig! Hoppas att det blir massor av jobb som ger massor av pengar! Verkligen! Du förtjänar det sååå! Saknar dig vännen! Kram

2010-03-12 @ 09:21:04
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0