Paradisbadet =) =) =)

Igen igen igen det är vad vi har fått höra hela dagen lång =) Tindra har verkligen haft jätte roligt idag. O ärligt så har jag oxå haft det. Haha. Vi har åkt alla rutchkanor dom har o Tindra tjöt av skratt. Trodde aldrig hon skulle vilja åka dom stora kanorna, men hon Älskade det o vi fick springa upp för trapprna. Haha

Gul o blå kommer jag vara imorgon. Den där forsen är ingen barnlek den inte. Aj vad man slår sig. Men Tindra Älsade den så det va bara att offra sig. Allt för mitt lila hjärta.

Nu är vi hemma o jag sitter under ett täcke i soffan o bara tar det lugnt. Är helt slut.

Tack Pappa o Sara för en underbar dag. Vi har haft jätte roligt =)
Tack till alla som va med oxå.

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0