Första dagen

Ja igår va första dagen jag va ensam i Bageriet o jag tror att det gick bra =) Har inte hört nå annat iallafall.
Jag tycker att det är jätte roligt att jobba där. Hoppas att jag får fortsätta med det. Fast jag vet ju att dom ordinarie tjejerna kommer tillbaka nu efter lovet så det är väll ingen mening att hoppas för mycket inte.
Får njuta av det tiden jag får helt enkelt =)

Igår va jag på Birsta med Mamma och Mattias oxå =) Det va jätte roligt att umgås med dom o handla födelsedagspressenter till Lillhjärtat som fyller 3 År den 24 Mars.
Så till helgen blir det Hello Kitty kalas för hela slanten. Ska bli roligt.

Men nu måste jag göra mig klar för jobbet. Måste åka snart. Fast först måste jag nog gå med Tigra som det låter.
Hon sitter i hallen o gnäller.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: sunshinegirl

Det är ett jätte roligt yrke. hur kom du in på den linjen?

2010-03-18 @ 18:45:45
URL: http://sunshinegirlslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0