En bra dag =)

Stressigt har det varit, men det har gått bra och det har varit en väldigt givande dag.
Städningen va väll som vanligt o när jag slutade där sprang jag in på ica o handlade lite till Bobbas o sen tog jag bussen upp på söndagsvägen o lämnade de o sen hoppa jag på nästa buss o åkte ut på Alnö för mitt möte som gick jätte bra =) Efter det köra pappa mig hem o då dör josefine och Ante upp här o hälsade på en sväng o Bobbas kom hem på lunch.
Sen klockan 14,30 bar det av ut på Alnö igen men denna gång för att jobba på Bageriet =)
Det har gått jätte bra o jag ska nu ha stängning där i 2 veckor =) Ska bli jätte roligt faktiskt.

Nu sitter vi hemma i soffan o tar det lugnt efter middagen. Pizza blev det idag.

Imorgon blir det pimpeltävling på Alnö med Pappa o Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0