4 Mars

Idag har jag haft med mig en ny vikarie på jobbet igen. Det gick jätte bra, Det är en äldre dam denna gång som har städat halva sitt liv så hon va helt med på vad hon skulle göra så det va ju bara att visa henne runt lite.

Efter det handlade jag o åkte hem. Hemma vilade jag en stund tills det va dags att hämta Tindra på dagis.
Hon va tok glad som vanligt när jag kom dit men så fort vi gick ut blev hon helt galen igen. Skrev hela vägen hem o sen tillbringade hon typ 10 min ute i hallen skrikandes.
Men tillslut så kom hon o frågade va vi skulle hitta på för roligt.

Vi har iallafall bakat o busat lite.

Imorgon ska vi på BVC  på 3 års kontroll. Kommer förmodligen ha en helt hysterisk tjej. Hon kommer förmodligen tro att hon ska få en spruta till. Hoppas verkligen att hon inte blir så utan att hon förstår att vi bara ska prata.

Nä nu ska jag ta o avsluta o bädda ner Tindra o sen mig själv.
Jobb imorgon o sen stressa iväg på en annan sak. Det blir stressigt men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0