Sol???

Satt uppe sent igår o surrade med Emma. Vi tittade på bilder på extremt fula hundar o skrattade så vi förmodligen höll alla i området vaken. Men de gör inget dom flesta förtjänar de, Haha

Fick sovmorgon till 9 idag men låg o drog migh en stund till medans Tindra tittade på en film o sen klädde på sig. Hon är sååååå duktig min sötnos. Sen klev Bobbas upp o efter en stund kom han o sa åt mig att det är kanon väder ute. Sol o vindstilla o jätte varmt. Jag kastade mig ur sängen o sprang ut o blev genast besviken. Sitter nu med kofta plus filt på mig i det "Underbara vädret" Hoppas det blir bättre snart.

Kom gärna med förslag på något att göra idag. Jag har ide torka men vill inte bara sitta här en dag till. Vill göra något ju.

Tindra är i lekparken o busar med alla sina kompisar. Nu är hon lycklig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0