Ledig

JA igår va jag ledig o det va skönt =) Tindra fick vara hemma med mig oxå. Mysig att bara vara vi en hel dag =)

Idag ha jag jobbat som vanligt. Städningen på ÖB idag bara o så ha jag städat lite hemma.
Tindra fick börja på dagis halv 7 idag eftersom både jag o Bobbas börja jobba klockan 7. Men jag hämtade henne direkt efter lunchen. Hemma va hon ut en liten stund o sen kom hon in o kröp ner i sängen brevid mig o där somnade vi ganska omgående. Jag fick ju kliva upp 5 imorse för att hinna få ordning på mitt morgon mående o sen väcka damen o göra henne klar.

Nu sitter jag i soffan o funderar hur en sån liten krabat kan få en att må såhär. Jag har en hemsk halsbränna. Inte alls trevligt. Men det verkar vara full rulle där inne oxå så det kan ju kanske bero på det.

Men nu ska jag lägga mig ner o titta på tv.


Kommentarer
Postat av: Malin

När e de ultraljud?? eller har ni varit på det redan

kram malin

2010-06-09 @ 19:05:11
Postat av: Nina

halsbränna...

Finns två gamla sägen om det, mycket hår eller en pojk.

Illamående, en livlig krabat även efter framkomst.



Lycka till

Kramen

2010-06-10 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0