jobba igen!!

ja då ha jag börjat jobba igen då. Det fungerar ganska bra faktiskt. Mår piss på morgonen när jag klivit upp men så fort jag fått det överstökat så mår jag prima.
Så skönt att kunna jobba igen =)

Nu hoppas jag vara på att ryggen ska ge sig någongång. Den gr riktigt ordentligt ont o det är jobbigt. Förstår inte vad problemet är. Men det går nog över det oxå.

Förra helgen va vi upp till Sollefteå o gick på crusingen. Sov hos Mamma från Freda till Lördag =) Lördag till Söndag blev det hos Sandra i Henke i Långsele. Fick äntligen se deras hus o det gillar vi =) Jätte mysigt.
Hade en kanon kväll i lördags. Den började hos Sandra o Henke med grillat o gotta sen drog vi in till stan o hamnade då hos Louise o Maria =) Det va trevligt men Jag, Bobbas, Fredrik o Mattias drog tidigare än dom ner på stan. Sandra blev kvar där men hon dök upp igen när vi stog i kön in på Appelbergs. Vipps så va hon inne o vi funderade på hur hon lyckades med de. Haha. Hon smet frbi hela kön utan att någon reagerade.
Roligt som bara den hade vi =) Men jag saknar inte Sollefteå ett enda dugg längre. Ojoj vilken stad full med skitsnack  o skit. Haha. Skönt att man inte bor kvar längre.

I veckan har vi fiskat en sväng utan napp. Haha. Mem det va mysigt att grilla lite korv o mysa i solen =)
Ja ni kan läsa med i Tindras blogg. Nyss uppdaterat den.

Nu ska jag ta ett Jätte varmt bad tro jag o se om min ryggvärk vill ge sig lite iallafall. Sen blir det sängen o film.
Är sååå sjukt trött konstant hela tiden. Somnar banne mig sittandes till o med.  Inte alls roligt.

Natti Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0