Hemma

Ja då ha man jobbat klart då =) Har varit en bra dag på jobbet. Nästan inge folk så jag ha hunnit med allt som ska göras plus lite till utan att behöva stressa. Fast det måste ha varit in en del folk oxå eftersom det va tomt överallt när jag stängde. Fanns bara nån enstaka bulle o nån enstaka limpa kvar.

När jag kom hem låg Tindra o sov i soffan. Jätte trött tjej. Hon ville inte alls vakna när jag försökte väcka henne. Hon bara vände på sig o sov vidare. Men efter en kvart eller nått flög hon upp o rakt i armarna på mig o skrek Mamma du är hemma =) Söt Nosen min =)
Sen låg hon i soffan o åt sina nudlar, haha

Nu sitter hon i badet o jag sitter här o drygar. Trött som fan är jag o ont i ryggen. Imorgon är jag o Tindra lediga så då ska va mysa bara hon o jag. Bobbas ska jobba sin andra dag med min Pappa imorgon. Det är ju nån som är sjuk så då fick Bobbas hoppa in. Sen så fort skattepengarna dyker upp blir det körkort för honom =) Kosta va det kosta vill, Det ska göras o de fort.

Nu ropar Tindra o vill komma upp så det är bäst jag plockar upp henne så hon inte tjurar ihop o blir omöjlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0