Freeeeeeedag =) =) =) =)

Äntligen är det helg. Denna vecka har  varit låååång. Men nu är den över o imorgon åker vi till Ljusdal på släcktträff. Ikväll ha jag packat o tvättat o nu är jag helt slut. Har gryyyymt ont i ryggen vill jag lova.
Men det kan ju bero på 2 arbetspass o sen packning o tvätten plus att jag somnade halvsittandes i soffan nyss. Haha

Har även färgat håret idag =) Tack Annie för hjälpen.

Innan jag åkte hem från Öb idag så köpte jag en aktivitetsboll till Tigra som jag tänkte att hon kunde roa sig med när vi är borta. Först va hon helt ointresserad, hon bara slickade på den eftersom hon kännde lukten av godiset jag stoppat i den men sen gav hon upp. Nu efter ett par timmar så rullar bollen för fullt o hon äter gotta. Haha.
Hon är inte så dum som jag trodde. Problemet blir ju dock att hon är sysselsatt i en kvart för sen är bollen tom. Hehe
Men hon brukar klara sig bra ändå. Hon älskar ju att sova.

Men nu ska jag ta o sova så jag tar mig upp imorgon. Är ju inte direkt pigg efter denna vecka.
Kommer troligtvis sova hela vägen till Ljusdal imorgon oxå. Haha

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0