Dubbel jobb idag igen =)

Ja idag ha jag jobbart både på ÖB o Alnö =) Skönt att ha nått att göra, synd bara att det ska vara fin väder när man jobbar. Men så är det ju alltid.

Tindra hade haft vattenkrig när jag kom hem så hon va överlycklig, Så söt :)

Det va lite kaos artat på Alnö idag eftersom det är studenten. Lena ha gjort VÄLDIGT många tårtor idag kan jag lova. Ojoj. När jag gickk hem kvart över 6 stog hon o höll på med 6 tårtor. Dom kan inte göra annat än jobba o sova dom. Usch va glad jag är att jag inte startade eget, skulle ha varit död för länge sedan. Haha.

Nu ha va ätit middag o jag har äntligen fått sätta mig ner i soffan o kom just på att jag just ha gjort dagens misstag. Hasbränna o Curry är ingen bra ide tro jag. Smart av mig. Haha. en det va gott med mat =)

Svar till Nina på hennes kommentar:
Bobbas hoppas på en kille så det blir ju jätte bra, fast Tindra blir nog lite besviken. O livlig verkar den lilla vara =)

Svar till Malin:
Vi ska på Ultra den 18 Juni så nästa fredag är det dags. Lite sent tycker jag men så är det iallafall =)

Nu ska jag ta o göra absolut ingenting, eler kanske ska jag försöka få tag på pappa kanske. Det är ju ingen som vill svara i telefonen där. Varken idag eller igår. Vill ju kolla upp lite saker inför helgen jag ju.
Aja, Nån av er som läser detta så kan ni ju ringa om inte jag ha fått tag på er innan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0