Det blåååååååååååser

Ja fy vad det blåser. Väldigt tråkigt tycker jag. Det är sol o fint så hade det inte blåst hade man kunnat göra massa saker. Men nu känns inget roligt längre.

Glömde berätta att Tigra har varit till stockholm o träffat en pojke =) Så nu får vi se om det blir nå valpar. Vi hoppas på 13st. Eller ur då Mira?? 
Nä hon kommer bli tokig då. Men i Tigras kull va dom 13st.
Kommer bli tomt här hemma utan Tigra i 10 veckor sedan, kanske lite skönt oxå för då kan man göra vad man vill när man vill, men när man är van att ha henne så blir det nog väldigt tomt.

Vet igentligen inte vad jag ska skriva. Har mest bara tråkigt. Men jag får väll ta o städa istället, för de är ju JÄTTE roligt, eller inte.

Jo just det ja jag sa jobba på bageriet Måndag, Torsdag o Fredag till veckan. Kan bli mer =)

Nu ska jag kolla vad Tindra gapar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0