Blääääääääääääääääää

Ja det är en bläääääääääääää dag idag. Mår bläääää o allt är blääää =(

Har kommit fram till att jag förmodligen kommer ha ut pisslite pengar från F-kassan när jag ska vara mamma ledig vilket blir skit eftersom Bobbas blir arbetslös nu. Visst han kanske hinner hitta ett nytt jobb, men om han inte gör det då. Hur i helvete gör vi då??

Det kommer sluta med att Bobbas är hemma o jag jobbar, men det vill jag ju inte. Som Mamma vill man ju vara hemma o mysa med den lilla. Men men, det får bli som de blir.

O sen detta strul med jobb hit o dit som gör att dagis strular. Hur fan ska jag lösa det då?? PÅ en halvtid få man tydligen ha barnet på dagis 99 timmar på en månad o Tindra ligger på 107 nu. Strax över en halv tid alltså o då vill ju såklart dagis att man går upp i heltid. Men det känns så jävligt eftersom det bara handlar om 8 timmar. O sen så kanske jag inte får jobba nått nästa vecka o då känns det ännu sämre. O pengar kommer vi ju inte ha överflöd av så hur gör jag nu???

Jag kommer bli galen av detta!!!

Försäkringskassan är inte ett ställe man ska ha nått att göra med. Det är fan struligare än att ha med Soc att göra. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på dom.

Nu ska jag göra mig klar, ska på jobbet snart.
Alnö Bageri nästa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0