Vecka 24

Vecka 24 =)

Vecka 24 =)
Måste verkligen hålla med om att graviditer inte är ett dugg lika varandra.
Jag har extremt ont i ryggen o en hemsk halsbränna ibland, plus att jag fortfarande mår bläää o kräks på morgonen.
Hade inga sådanna problem när jag väntade Tindra.

Imorgon är det dags för barnmorskan. Få se om hon ha nån bra lösning på mitt ryggproblem. Det tar verkligen kål på mig vissa dagar.

Men annars är dagarna underbara. Vilket väder vi har =) Såååå otroligt skönt. Igår va de lite väl varmt o jobbigt men annars är det underbart.

Börjat jobba ha jag gjort oxå. Inte alls lika roligt men jag jobbar ju bara på morgonen denna vecka. Nästa vecka ha jag både Öb o Alnö så då är det fullt upp.

I Måndags va Annie, Ingrid, Emilia o Anton hit o visade upp deras lilla sötnos. Tänk va små dom är. Visserligen ha inte Tindra varit lika liten som denna lilla tjej men ändå. =)
Dom är ju sååå söta =)

Sen i Tisdags eller va det va så kom Bobbas syster hit o hälsade på. Det va riktigt roligt o trevligt =) Hoppas dom gör om det fler gånger.

Nu ska jag ta o sova snart så jag orkar jobba imorgon oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0