Barnmorskan idag =)

Det bästa med dessa träffar är att det verkligen känns som att tiden går frammåt =)
Allt såg bra ut o bebis va så livlig så vi fick bara höra på hjärtljudet snabba svängar. H*n ville inte ligga still för fem öre. Haha

Jag hade lite föhöjt socker värde men bm trodde att det kunde bero på att jag drack ett glas oboy till mackan jag åt innan vi åkte dit. Fick lixom inte i mig någon frukost innan jag skulle på jobbet idag.
Ska iallafall in på labb o göra ett sockerbelastningstest i vecka 28 typ.
Det är vidrigt men hellre det än en jätte bebis. Haha.

Har varit GRYMT trött idag så jag har sovit två gånger på soffan. Blääää för att vara såhär. Första gången somnade jag sittandes i soffan. Haha

Helgen blir en lugn helg o förmodligen ganska tråkig eftersom vi inte har något alls att göra. Grannarna drog till Solle idag o Fredrik är hos Mamma o Pappa o Sara sitter förmodligen i båten någonstans. Så vad ska vi hitta på då?
Ja jag har inte en aning.

Nu ska jag nog ta o fixa iordning poolen för natten. I men klor o på med överdraget så den inte blir full med skit o så att inga ungar kan ta sig i den när ingen ser.
Efter det blir det nog sängen o tv:n i 5 min innan jag sover.

Hoppas jag är piggare imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0