Fan va det är underbart att vara jag

Eller inte.
Men kan ju fundera på vad de är för fel på mig. Jag funderar nog precis lika mycke som ni andra för jag har verkigen inget svar på varför jag är som jag är.
Ber om ursäckt till Mamma iallafall, det är inte min mening att vara såhär. Det bara händer. Kan lixom inte göra något åt det.

Aja. Har iallafall varit på kalas hos Emma idag =) Det va roligt att få träffa familj o släckt =)
Tyvärr slutade det med att Tindra blev hysterisk för hon ville banne mig inte åka hem. Men det va bara att ta henne under armen utan ytterkläder o bära ut henne i bilen, spänna fast henne o åka. Hon skrek hela vägen hem. Usch så arg hon blev.
Ber alla om ursäkt för att jag bara gick utan att säga hejdå riktigt. Men Tindra va ju helt galen och tårarna rann ner för mina kinder. Ville bara försvinna. Men tack alla för ett trevigt kalas.

Har gjort iordning min gamla dator till Tindra idag. Hon ska ju jämt bråka med mig om min dator. Hon ska ju se på film hela tiden. Nu har hon en dator så hon kan titta på sina filmer när hon vill.
Just nu sover hon tydligen på soffan.

Jobb imorgon. Känns jätte lockande just nu eller inte men det är ett måste.

Natti


Kommentarer
Postat av: faster maria :)

Jätte roligt att ni kom!! :)

Inte för att jag vet om det hjälper men du ska bara veta hur många gånger som jag har "släpat" me mig emma grinandes o skrikandes Tyvärr så ingår det i föräldrarollen :( men det är fasen inte roligt när det händer så därför är det lite skönt att se andra att dom också har det så ibland ;)

2010-02-08 @ 18:09:23
Postat av: Anonym

Ja du Maria. Det är inte Tindra som är jobbig, Det handlar inte als om henne. Är rätt mycke annat som jag har uppe i huvudet o det hjälper självklart inte att hon är sådär, då blir det lite för mycke.

2010-02-09 @ 15:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0