NyÅrsAfton =)

Ja idag är det ju Nyårsafton o som jag skrev i det tidigare inlägget så är det bara Jag, Älskling, Tindra, Thilo o Tigra o vi sitter bara hemma o tar det lugnt =)

Har ätit jätte god mat o massa godis o Chips.

Tindra har kämpat hårt med att hålla sig vaken till 12 slaget o hon lyckades utan att bli för trött o på dåligt humör =)
Hon tyckte det va jätte roligt att få följa med ut o titta =) Thilo va trött han så han låg på soffan o sov på 12 slaget.

Idag har jag o Älskling varit förlovade i 2 år oxå =) Tiden går bra fort.

12 Slaget12 Slaget12 Slaget12 Slaget12 Slaget12 Slaget

Ja det va denna nyår det o nu är det snart dags för sängen för min del. Kunde inte sova så bra natten som va eftersom jag har så ont. Hoppas det går bättre inatt. Men ont som attan ha jag o alvedonen hjälper inget alls =(

Gott Nytt År på er igen!!!

Natti Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0