Våran Bebis =)

Idag ha jag varit till Barnmorskan o kollat läget med den lilla filuren i min mage =)

Allt va bara bra, Hjärtat slog som det skulle o magen växer som den ska =)
Fick även svar på sockerbelastningen o den va helt okej. Så skönt att slippa det.
Jag har inte ens järnbrist o det blev jag förvånad över. Vad är det då som gör att jag är så grymt trött o slut?

Ryggen är fortfarande inte alls bra, men barnmorskan skickade en remiss till sjukgymnasten iallafall så får vi se om det blir bättre efter det. Men det är inget jag räknar med.

Vecka 28

Bebis sparkar så det gör ont numera. O det är full fart hela dagarna o nätterna.
Sendrag har jag oxå på nätterna o dom är inte rolig alls. Usch va ont det gör. Vaknade med det imorse i båda vaderna o fötterna. Fy vad hemskt det är.

Men som sagt allt är som det ska med den lilla så vi får vara glada över det. Mina problem är ju snart över ändå. Är ju inte lång tid tills bebis kommer ut =)

Nu ska jag vila igen. Det är det enda jag gör men det behövs oxå. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0