Semestern är slut =)

Haha. I Fredags åkte jag o Älskling upp till Graninge för att tillbringa helgen där med Mamma, Mats o Fredrik o för att hämta hem mitt lilla hjärta <3.

Oj så lycklig hon blev när vi kom =) Hon ha längtat hem o saknat oss massor säger hon. O jag måste säg att jag ha saknat henne massor jag oxå =)
O tänk att dom förändras så himla fort. På den veckan hon ha varit borta ha hon blivit helt annorlunda. Hon sjunger o dansar hela dagarna o bara för underbar =)
Vet inte hur ånga gånger hon pussat på mig o sagt att hon älskar mig sedan vi kom dit =) Mitt Lilla <3

Hon har haft en kanon vecka med Mormor, Mats o Fredrik iallafall. Hon är riktigt nöjd o glad =)

Sen vi kom hem i söndags ha jag knappt sett skymten av henne. Hon är ute o busar o kommer bara in för att äta eller gå på toa.

Vad vi gjort i helgen kan ni läsa i Tindras blogg. Orkar inte skriva det igen.

Idag ha vi varit o kikat på trädgårdsmöbler till Fredrik iallafall. På Torsdag blir det dubbelkalas hemma hos honom för Fredrik o Bobbas =)
Så imorgon blir det till o baka o hjälpa Fredrik med städningen =)
Jag o Tindra ha bakat Thekakor oxå medans Fredrik o Bobbas va ut på Alnö o fiskade med Oliver.

Nu ska jag ut o samla ihop alla leksaker som ungarna dragit ut över hela gården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0