Malandsbadet =)

Ja idag va det fint väder o jag kännde inte alls för att bara sitta hemma o glo så jag drog med mig Emma o Alex på en tur till Malandsbadet så att ungarna fick bada o ha roligt en stund =)

Kan ju vara sista dagen vi ha så fint väder. Det vet man ju inte.
Barnen hade jätte roligt iallafall. Dom dök o hoppade från kanten =)

Nu sitter jag i soffan o är helt slut eftersom jag inte bara kan göra en sak per dag. När vi kom hem efter Maland så ha jag städat hela lägenheten plus Tindras byrå.
Så imorgon kommer jag ha extremt ont i ryggen eftersom det är 2 km till Malandsbadet o alltså 2 km hem o vi gick dit o hem. Min rygg mår inte bra av det.

Denna vecka bjuder för övrigt på Arbete på Öb alla dagar utom Tisdag som vanligt men sen ska jag även jobba på Alnö Onsdag, Torsdag o Fredag så det blir en tuff vecka men det ska jag fixa =)

Nu ska jag nog ta o lägga mig i sängen o titta på tv tills jag somnar så det inte blir som förra måndagen. Då sov jag bara 2 timmar o det är ingen höjdare.

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0