Jag har världens bästa Pappa =)

Ja han är bara för snäll =)

Igår åkte jag o Tindra in till stan för att gå på banken o sendan så skulle Sara följa med oss på Handelshuset för att jag skulle köpa regnställ åt Tindra. Hittade ett jätte fint i Rosa, Men Sara köpte det till Tindra inte jag. Haha
Så det TACKAR vi oxå för =)

Sen efter det åkte vi på Ikea för jag hade hittat en byrå där som jag tänkte köpa till vardagsrummet. Måste ha nått att stoppa bebiskläder o sådant i ju =)
Iallafall så va den ju billig o kvalliten va värdelös. Den gick nästan sönder bara man tittade på den. Så jag bestämde mig för att skita i den o spara pengarna till en MALM byrå istället =)
Sen kom Sara med förslaget att vi skulle äta på Ikea så hon skickade iväg oss för att se vad det fanns för mat o så skulle hon ringa o medela Pappa att dom inte skulle äta hemma.
När vi ätit färdigt  sa Sara helt plötsligt "Nu går vi o köper byrå" Jag fattade typ ingenting ja. Haha. Men då hade hon pratat med Pappa om att byrån jag tänkt köpa inte va nått att ha så då tyckte han att han kunde köpa MALM byrån till mig =)
Han är bara för snäll =)

Jag köpte även lite annat smått o gott. Bla en fotölj som jag ska ha när jag spelar tv spel. Haha. Vi ha ju för liten tv i vardagsrummet o jag med min dåliga syn o utan linser ser ju inte då. Hittils ha jag suttit mitt på golvet men det är inte så bekvämt. Iallafall så hade dom super pris på den just igår o kostade då bara 99 kr =)
Så jag gjorde med andra ord grymt bra affärer igår =)

Här kommer lite bilder

FÖRE
Före
Ja den här hade vi ju i vardagsrummet innan. o den passa ju inte alls in eftersom allt annat är svart plus att i den där så syns ju allt rat man har. Haha

EFTER



Så här ser det ut nu =) Helt klart mycke bättre o jag är supernöjd. Nu ska jag bara göra en tavla att ha å väggen för det blev väldigt tomt. Haha


TACK än en gång Pappa, Du är bäst =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0